Usługi




 Agency for Foreign Investments

 Interim Management
 Doradcy
 Programy Naprawcze
 BudowaStrategii
 Analiza i Diagnoza
 Usprawnianie

 Systemy Planowania
 Budżetowanie i Controlling
 Zarządzanie Projektami
 Fundusze Europejskie

 


  Usprawnianie



Usprawnianie procesów biznesowych firmy obejmuje kompleksową usługę doradczą, której elementami są:

 

    » Przegląd celów organizacji, strategii oraz prowadzonego biznesu firmy

     

    » Analiza aktualnych procesów firmy ze zwróceniem uwagi, na jakość komunikacji wewnętrznej i z otoczeniem firmy, jakość i sposób przekazywania informacji, poziom wiedzy realizatorów procesów, efektywność procesów i sposób jej pomiaru, cele i zadania realizatorów procesów i ich związek z systemem zarządzania przyjętym w firmie

     

    » Analiza struktury organizacyjnej firmy i jakość dopasowania jej systemu zarządzania do oczekiwań klientów oraz do celów strategicznych firmy » Przedstawienie wyników audytu oraz listy propozycji obszarów wymagających zmiany

     

    » Uzgodnienie zakresu i sposobu współpracy doradcy z kierownictwem firmy

     

    » Zdefiniowanie kluczowych procesów i ich liderów, określenie szczegółowości ich opisu oraz dokumentacji wejść i wyjść procesów niezbędnej dla potrzeb Systemu Zarządzania Jakością, proponowanych narzędzi informatycznych oraz innych kanałów udostępniania informacji i wiedzy w firmie

     

    » Modelowanie procesów, przygotowanie opisów i dokumentacji procesów

     

    » Zaimplementowanie nowych procesów do Systemu Zarządzania Jakością firmy

     

    » Dobór i pomoc we wdrażaniu narzędzi informatycznych do wspomagania zarządzania procesami

     

    » Szkolenie i pomoc merytoryczna dla liderów wdrażających procesy

 

W usprawnianiu procesów współdziałają kierownictwo i wyznaczeni pracownicy firmy – liderzy procesów. Zakres i szczegółowość przygotowanej dokumentacji organizacyjnej zależy od specyfiki i rozmiarów firmy. W niej znajdziemy odpowiedź na pytania, jakie są zadania naszego stanowiska pracy w realizowanym procesie. Stąd procesy integrują działania wszystkich pracowników i są im znane. Jest to osiągnięte poprzez upowszechnienie ich treści m.in. w trakcie zindywidualizowanych szkoleń, a w szczególności poprzez przedstawiony w procesach nowy sposób działania akceptowany i wspierany przez Zarząd firmy.